Wednesday, January 11, 2012

Lagi Rebiu Dua Jalan di Kuala Lumpur

beberapa rebiu pasal Dua Jalan di Kuala Lumpur dalam Hero

1. Cerita yang mengisahkan tentang persahabatan antara 2 orang iaitu Adib dan Nizam, insan yang berbeza serta takdir mereka sendiri di Kota Metropolitan untuk mengejar impian masing-masing. Setelah beberapa tahun lepas zaman persekolahan baru mereka bertemu kembali tetapi dengan cara yang tidak pernah mereka bayangkan. Akhirnya Adib mati di tangan Nizam demi kewajipan dan tanggungjawab Nizam sebagai anggota polis yang sedang bertugas menumpaskan musuh negara sendiri. Sebak juga cerita nie sebab ending dia betul-betul deep[menusuk kalbu]. Nasib tak mengalir airmata aku baca cerita nie. Pendek pula jalan cerita nie. Tak puas baca sebenarnya. - blog Si Gades Bujang

2. Tulisan yg boleh tahan serius. Bermain dgn emosi. Antara impian, harapan dan kenyataan. Ada 2 jalan kehidupan utk dipilih. Silap pertimbangan, celaka kehidupan. Cewaaahhh! Gua bagi 3/5. - blog Kisah Klasik Masa Depan

3. Cerita dia sedap..kisah Adib & Nizam ; ada sorang makwe juga sebagai seri cerita..tak berapa tipikal tapi cukup buat pembaca rasa situasi genting dalam port klimaks..tak sama macam drama tivi yang scene pendek..tapi teknik imbas kembali yang di lakukan oleh Shahir cukup berjaya..ke telitian dalam menggambarkan suasana tu sangat kagum..& ending dia serupa macam filem apa tu nama dia yang adaptasi nama khabi kushi khabi gam? lupa lah..& apa abang boleh cakap, cerita ni lebih bagus dari tengok tivi..serius - blog Abang Zam


belilah Hero. tak merugikan. malah menguntungkan. dalam Hero dah cerita segala2nya. cerita aku mungkin kurang impak bagi kalian, tapi jangan lupa pada 4 cerita lain. hasil tangan Zara, Lelep, Fikri, Bozu boleh menjentik lagi perasaan Hero korang tuh. 

siapa berminat? boleh oder kat lejenpress.com. takpun info@lejenpress.com
rm20.00 saja. lagi berbaloi beli mangga dengan majalah Kuntum

*aku senyum sampai telinga. walaupun masih bnyk lagi kekurangan.,terima kasih
* aku masih curik mase nak buat rebiu penuh Hero ni. projek tahun akhir benar2 nak bunuh aku!

0 semut-semut: