Wednesday, October 19, 2011

luahan rasa : laut

dulu, entah kenapa aku gemar duduk kat tepi pantai. lihat lautan. sampai tersepet-sepet mata aku, lihat hingga ke bahagian laut paling hujung. yang dikatakan penghujung dunia.

kata orang, bila lihat laut. jadi mudah pelupa.

ah. aku tak ambik pusing. yang penting aku rasa tenang dan senang. otak jadi kosong. tak memberat dengan masalah yang datang bertalu-talu.

sekian

2 semut-semut:

iz said...

kalau x silap, jangan tengok buih yang terhasil dr ombak2 tuh..
boleh kena penyakit lupa..
kot...haha

shahiryusoff said...

ade jugak org yg ckp tu. jgn tgk buih. tp aku lebih suke tgk keluasan laut. hehe..ape2pun thnks bro.