Monday, October 24, 2011

awek dan duit?

shahir, kalau kau ada awek, tapi takde duit pon takkan ke mana hidup kau. kalau kau ada duit, pejam mata je confirm ramai awek datang. kalau kau serius nak duit, jom masuk bisnes aku.

entah. aku malas nak layan. dah masak sangat dengan agenda kau. kalau aku ada awek bro, aku bagi kejujuran dan kasih sayang aku kat dia. tu pun dah cukup. sebenarnya duit tak menjanjikan apa-apa.

0 semut-semut: