Thursday, October 13, 2011

aku, kau dan bulan

bulan kelihatan sangat cantik malam ini.
terangnya kelihatan sempurna.
cahayanya kelihatan indah
 mampu menenangkan aku
yang sesungguhnya dalam kerinduan

aku berharap dia juga melihat bulan malam ini
seperti aku
tapi aku tak pasti 
dia akan merindui aku atau sebaliknya.
hanya bulan sahaja yang mengerti

7 semut-semut:

love circle said...

jiwang gilak nie. hehehehehe.

shahiryusoff said...

haha..yes!aku dah dpt ape yg aku nak.

izzatimar'e said...

bisikku pada bulan,
kembalikan temanku, kekasihku, syurgaku
tanpa dia
malam menemaniku
sepi memelukku
bulan,
jangan biar siang
biar alam ini kelam
biar ia sepi sepertiku......

amacam? hehe

shahiryusoff said...

yeah ijat!ni yg aku mahukan~thnks.hehe

izzatimar'e said...

yela shaher oi~~~ haha
sape yg ko crik tu? hehe

~aremar~ said...

alamak!! semalam aku bwk moto kul 12 mlm (blk keje)...sambil bwk aku dongak atas....wow!! terangnya bulan.....pastu aku lalu seblah kubur....brroooooommmm~~~ aku pecut laju2....nasib x tergolek weyh....trus lupa kat ko s.y !!! hehehe

shahiryusoff said...

ijat : ade lah. rahsiaaa

a.r : haha..lawak la ko a.r..nape time ko tgk bulan x tgk kiri kanan ade kubur ke x?haha