Friday, September 2, 2011

Baju Raya Opah


assalamualaikum
dah lama sangat aku tak jenguk blog ni. video kat atas ni, homemade. opah dijadikan eksperimen aku. aku tak tau la kenapa tak boleh upload video direct terus kat post ni. maklumlah blog dah tua. so, aku upload dulu kat youtube, lepas tu barulah boleh share kat sini.

aku buat video saja isi masa yang bersisa. bila idea dan ilham tercetus, rasa puas pun ada. minat?usah ceritalah. ini memang minat aku.

salam aidilfitri. dari shahiryusoff dan opah

p/s : bila dah upload kat youtube, kualiti video amat menjengkelkan

4 semut-semut:

jue.nor said...

utube ko gune acc sape?~

shahiryusoff said...

acc aku.ntah nape xleh tukar name acc.bnyk kali aku try buat

ayuu.r'zad said...

pandai wat video.
keep it up.

selamat hari raya.
salam merdeka too :)

shahiryusoff said...

thanks!selamat juga :)