Thursday, September 22, 2011

Satu Perjalanan Takdir

sekiranya mesin masa pernah wujud di muka bumi ini
aku mahu ke masa lampau, melihat sejarah kita
melihat dimana kita bermula
dan melihat segala kesilapan kita

agar kini, kita dapat merenungnya

dan sekiranya mesin masa pernah wujud di muka bumi ini
aku juga mahu ke masa hadapan, melihat perjalanan kita seterusnya
melihat di mana kita berakhir
dan melihat segala amalan kita

agar kini, kita akan lebih menginsafinya
 
ustaz aku pernah berpesan
janganlah berhenti mengucapkan syukur
kerana sepanjang perjalanan ini,
itulah takdir kita.

aku percaya akan takdirNya
semoga aku sentiasa istiqamah
dalam mengharungi ketentuanNya.
Amin.



5 semut-semut:

jue.nor said...

ok.sgt best!~weeeee

shahiryusoff said...

haha,,tq cik!eh xpe ke aku pinjam kamera ko lame2?
nxt week bru ktorg abis shoot

-akmal-(",) said...

andai kata aq tegar untuk meyingkap semula masa silamku , bisakah pintu masa doraemon bertukar menjadi realiti dan menolongku ?

:P

jue.nor said...

err~xpe!~hee~tp nnt ak nak tgk okeh?!~heee

shahiryusoff said...

akmal. pintu doraemon?perkara yg sukar melangkaui akal.:)

kecil: ok!nnti aku kreditkan name ko!