Saturday, September 24, 2011

letih

letih
kalau asyik bicara soal cinta je
banyak lagi perkara lain yg aku perlu
lakukan.

manelah tau ianya lebih menggembirakan
hari-hariku seterusnya.

sekian.

8 semut-semut:

~fathiah ibrahim~ said...

sejak bila ko jiwang ni der??haha..bgtw,ko hensem,baik..mesti dpat yg terbaik dr ladang!doa nih beb.

jue.nor said...

ko letih berbicara dengan sape?~huuu
"cinta akan datang pada waktu dan ketikanya sendiri"~awww

shahiryusoff said...

cik yah : haha.. sjak akhr2 ni aku jiwang skit. umur da tua kot..haha..anyway thnks cik yah.aku tau aku mmg hensem. ko pon cantek.hehe

shahiryusoff said...

letih bicara dgn sendiri~hehe

~fathiah ibrahim~ said...

aku tahu juga,aku cantik.sekian..haha

~aremar~ said...

Cinta itu hutan
meneduhkan, cantik tapi kadang kita tersesat di dalamnya
Cinta itu matahari
panas membakar tapi ia berguna
Cinta itu hujan
selalu kita berlari agar tak terguyur tapi selalu kita kenang saat kemarau menyerang
cinta itu awan
kadang berarak beriringan kadang hilang tak tahu kemana
cinta itu kamu
kadang menyebalkan tapi juga kurindukan

shahiryusoff said...

a.r ~wow ko smakin berpuitis!

~aremar~ said...

wow !! s.y...amboi tu jer ko reti komen blk ek....haha....weyh...aku nak g upm ko nak bentang red carpet x utk aku??? hehehehe