Thursday, July 21, 2011

Fatwa Pujangga



Lagu yang paling indah aku pernah dengar. melodinya, liriknya. semua serba serbi indah. sememangnya menjadi perhiasan halwa telinga.

Aku pernah dedikasikan lagu ini kepada si dia. tetapi bukan mudah untuk meyakinkannya. kesabaran dan keikhlasan aku titipkan. semoga doa-doa ku akan dimakbulkan. amin

lagu Fatwa Pujangga nyanyian Arai untuk gadis yang diminatinya Zakiah Nurmala. Watak-watak dalam Sang Pemimpi. sebuah karya hebat Andrea Hirata. sekian

7 semut-semut:

jue.nor said...

ko dedicate kt sape??awww~~

shahiryusoff said...

er.terkesima aku.ade lah.rahsia.hee

jue.nor said...

aku tgh berpikir2 nh so0o0oon~

shahiryusoff said...

er.bukan ke kau dah tau jwpnnye?haha

jue.nor said...

tapi aku nak berpikir2 lg~ke ko tipu aku?hehehe

shahiryusoff said...

betul la.aku ckp dgn jujur.hehe

jue.nor said...

cehh~~mharap aku~lalaa