Thursday, July 28, 2011

cinta?

cinta?
perlukan masa
perlukan kesabaran
dan perlukan ruang
untuk yang terbaik
supaya aku tersenyum
di kemudian hari

biarkan aku bernafas
untuk memilih jalanku sendiri
bukan niatku memberi harapan
dan bukan niatku memusnah harapan
mungkin masa yang menentukan
dan takdir tuhan yang menemukan

sesungguhnya,
aku kalah dalam percintaan
semoga hari mendatang,
memberi kemenangan kepadaku.

maafkan aku 

13 semut-semut:

jue.nor said...

nak like ley??~hahaa~xde button like la~lol

Lieynne Ramly said...

nape ko dol???bru ptus chenta ke???

shahiryusoff said...

kecik.haha...aah ek.nape la blog xde button like.erm ko ckp je la ko like.hee

shahiryusoff said...

lin.erm.bukan putus cinta.tp terbagi harapan kt org.hee

aremar said...

siapakah "org" itu.....

shahiryusoff said...

haha,rahsiaaa

jue.nor said...

jue.nor likes this! (okeh x?)
s0on~rase bsalah ekh?lalaa

~fathiah ibrahim~ said...

mengarut jer cinta-cinton ipta ni...kua2 aku boikot!ttbe..hehehe

Eha Solehah said...

hehehehee...kmoo.... x salah lau terbagi... tp salah lau sengaja nk bagi harapn then kata x sengaja.. ok ingat tu yerk... heheheheheehe

shahiryusoff said...

kecik.erm rase la jugak,hee

shahiryusoff said...

cik yah.ko ok?mcm emosi semacam jek

eha solehah.yup betul.tp sy x buat mcm tuh.hee

senorita. said...

this is vey nice laa hihi :) nak tekan like button jugak :D

shahiryusoff said...

ahahha..nah button "like"..tekan;ah.he.thnks