Tuesday, May 10, 2011

mari bergumbira di bukit Tabur.yeay!

fuhh..lega beb bile proposal fyp dah dihantar.tuh baru proposal belum lagi thesis.semalam aku baru dapat tau result exam dah kuar kat esmp.dgn semangatnye aku bukak.tapi tak sampai 2 minit aku tutup balik.nafas aku tercungap2.mate aku terbeliak.peluh aku menitik2.baru 3 subjek aku kuar.result?erm..lain kali la aku cite.haha

hari ibu yg lepas aku dgn konco2 aku saje nak hiking Bukit Tabur. yg aku tau bukit ni kat Taman Melawati.dekat dgn rumah yusof haslam dgn dato'siti.kalau nak tau pasal jalan ke sana, jgn tanye aku.sepanjang perjalanan aku asyik membuta jek.mane taknye,bertolak kul 7 pagi kot.7 pagi tuh masih malam bagi aku.kalau nak tau jalan gak ke sana,pegi serach google.urusan korg akan lebih gampang.

malas nak cite banyak,tgk gmbar2 yg aku tempek kt bwh ni.ape yg aku leh ckp.mmg best!seronot!view lagi cantik dari broga!








yeah! kamilah max247 yg sebenar!



memandangkn bukit ni bukit batu kapur,so,mmg agak bahaya ckit la.korg kene bnyk rock climbing.tapi puas hati.ade 5 puncak sumenye.dengar cite jugak,bukit ni ramai jugak orang mati..ulp!..jadi,hari ibu aku bermakna la kat atas puncak bukit tabur ni..sekian..

3 semut-semut:

ikhwan kasim said...

follow ak balik!!!!!!!

~fathiah ibrahim~ said...

balik kelate dulu syahir!!jumpa lg next sem.. aku lg cantik next sem..hahah

shahiryusoff said...

wan : aku dah folow ko.srius tacing doh bce entri2 ko

cik yah : ati2 jln cik yah.kt klate nnti jgn ngorat mamat kmpung suda