Tuesday, March 15, 2011

terima kasih.terima kasih dan terima kasih

Anugerah Gemilang Putra Kepemimpinan
Malam Gemilang Putra 2011 Kolej Tiga Belas
Pan Pacific KLIA

terime kasih saya ucapkan kepada abah,mak,opah kat johor,opah kat perak,along dan tunang die,uul dan suaminye,siti,ama,nain,nabilah,wak mi,wak sol,wak pandi,wak bari,wak tijah,encik komeng,cik esah,wak kawok,cik midah,dan semulah orang-orang kampung aku.
terime kasih tak terhingga kepada ayahanda,ayah,omak,kak limah,kak normah,kak ziana,kak shidah, mahathir,abg yus & staf pengurusan kolej yg lain.kepada felo2 abang am,en azrin,en muaz,en nuar & kak yati.terime kasih kepada crew mgp 2011, kawan2 mtm,kwn2 mpp sengakatan dengan aku.terime kasih kpd kawan2 kat fakulti & kolej serumpun dan tak lupe juge kepada Pak Wan (VVIP MGP 2011).

terime kasih kat paan sebab kasi pinjam capal ko,terime kasih kat farhana,chik,diana,kak pah sebab temankan aku beli baju melayu dengan songkok tinggi kat jalan tar,terime kasih kat laila,kude dengan afzan sebab temankan aku beli samping putih kat jalan tar jugak time raye ari tuh,terime kasih kat alip sebab bagi pinjam singlet ko.erk?terime kasih.terime kasih.terime kasih dan terime kasih.

kenangan ni takkan aku lupekan sampai bile2.terime kasih dan lihatlah dunia!!!heee...

 maaf,kami bukan suami isteri.
kami hanya rakan sekerja.

5 semut-semut:

~fathiah ibrahim~ said...

motif pinjam singlet pakwe aku?????

shahiryusoff said...

erk.bi..bi..biarlah.tau la ko nak pakai tapi tak bole!haha

~fathiah ibrahim~ said...

muak ker ko pkai???size XL tuuuuuh hahaha jgn bgtw alip!!!

MOHAMAD HALIF BIN KAMARUDDIN said...

ttettt....motiff??

shahiryusoff said...

haha..motif cik yah suruh aku tak bgatau alip?haha