Wednesday, March 16, 2011

Selawat Fatih


mase aku sekolah menengah dulu,ustaz aku selalu suruh ktorg amalkan selawat ni tiap-tiap hari.selawat fatih ni dapat mengurangkan perasaan kecewa kite.kalau kite rase nervous nak buat sesuatu,amalkan jugak selawat ni.selawat ni jugak dapat melindugi diri kita daripada ape jua bencana dan juga dapat memurahkan rezeki.semuanya dengan izinNya.tapi kene berusaha lah.kalau duk diam goyang kaki,korek2 jerawat,makan tido,makan tido,keluar pegi beli tudung kat jalan TAR tiap2 hari tak dapatlah apa yang nak dicapai cekkk oi..jadi renung2kan dan selamat beramal!

0 semut-semut: