Friday, March 18, 2011

program mobiliti oi!

program mobiliti aku ke Kochi, Jepun dah diluluskan oi.walaweh!!..pasni bolehlah aku main salji kat sane!.(ade salji ke?)..isnin lepas ktorang ade berjumpa dengan wakil University of Kochi, Japan kat rumah pengetua kolej aku.pengetua aku ade lah buat jamuan bbq sikit.bincang punye bincang,wakil universiti sane dah pun terima kedatangan ktorg.skrg ni tinggal tnggu invitation letter keluar jek.kalau ade surat tuh,semua leh jalan...insyaallah,kalau takde aral,bulan 5 ni ktorg terbang.2 minggu kat sane..tentatif program lebih kepada ilmiah lah.bnyk program dibuat kat universiti sane..tapi aku tak sure iklim kat Kochi bulan 5 ni.bak kate pengetua aku time tuh bukan musim sejuk.kirekan peralihan musim sejuk ke musim panas.tak dapatlah aku merasa salji.(sekali lagi, ade salji ke kat sane?)

pas tuh awal bulan 7 ni aku pegi Kemboja pulak.walaweh!!!..betul2 cuti2 malaysia aku tahun ni.kalah percutian pasa sanda dengan jejai.yg trip kemboja ni untuk lawatan amali subjek bisnes rekreasi aku.2minggu jugak..tentatif?ha,yg ni lebih kepada lawatan kat tempat2 menarik..pon tak dapat merase salji.kemboja je pon..kempunan aku weh..

ade sape2 nak kirim keychain eklusif khas dari kedua2 negara ini,jangan lupe hubungi saya ye..sekian..

cc : blog My Gold Ship
kalau aku pakai macam ni kat kemboja boleh tak ek?
aku rase ade je sape2 nak lempang aku laju2

p/s : pening ya amat lepas makan kambing time majlis bbq tuh.beginilah nasib badan org yg ade darah tinggi mcm aku.

7 semut-semut:

~fathiah ibrahim~ said...

aku nak baju sejuk!!!tlg belikan.. yer..thanx shahir!

i'm shirO said...

wow!!! nak itottt...hahaha~
beyb, kat tmpt ko tuh ader radioaktif x??:o

atenhana said...

eh, thanx sebab follow. anyway, followin u too. mtm kolej 13 kan? hehe.

Afifah Ahmad said...

wahh..jepun..bawak balik domo lahh
btw, dah selamat ke kat sana?

shahiryusoff said...

cik yah : utk ko aku belikan baju bulu2 ayam je k.hehe

shahiryusoff said...

shiro.ermm tak de kot.tapi aku skrg ngah risauckit sbb kerajaan malaysia nk bwk balik sume org malaysia dari sane..da la aku nk pegi bulan 5 ni,..erm

shahiryusoff said...

atenhana : yup mtm k13.hehe..anyway thnks!
afifah : er..belum lagi afifah.insyaallah bulan 5 nnti,hehe