Wednesday, March 23, 2011

korang wajib tonton video ni.demi kebaikan kita semua!

www.this-is-my-story.com/v/NX83PRLJM41V

aku dapat video ni dari blog member aku.blog ni pasal seorang graduan universiti terbaik dunia.aku tak ingat universiti mane.mamat ni dapat anugerah inovasi global oleh pbb oiiii..lepas dpt anugerah ni,die trus dpt keje kat pbb tuh..skrg ni die dijadikan sbg mastermind pbb utk menyelesaikan pelbagai krisis dunia skrg ni.ape yg mengagumkan aku,mamat ni baru 24 tahun.sebaya abg angakat aku beb (erk?)..malas nk cite pnjg,korg wajib tgk video ni.sbb kite ni mahasiswa mcm die gak!..sekian...

4 semut-semut:

jue.nor said...

w0o0owww::kagum i::huh
bederau darahh tgk::lalalaa

shahiryusoff said...

kagum kan?aku pon bederau.da mcm trailer cite holywood da

eijaziz said...

xbley blah kan... *sigh* hahahah

shahiryusoff said...

sabar sume sabar.korg knr terima hakikat.haha