Sunday, March 6, 2011

great saturday part 1

hari ni ada ari ahad.tapi aku saje je nak cite pasal ari semalam.ape yg aku buat ari semalam?..aku pegi tgk teater Terima Kasih Cinta kt Istana Budaya wokkkk!!..dgn mmber aku..aisah dan chagu..masuk kul 3 kuar kul 6 ptg.teater tuh mmg best!boleh tngkap leleh!..ble mmbr aku yg laen tanye best ke tak teater tuh,aku cume mmpu angkat ibu jari kanan smbil mulut aku ternganga seluas2nya..punyela aku speechless smpai mcm tuh skali..erm,skg ni aku ngah tggu aisah upload gmbr2 ktorg kt fb..nnti klu da ade gmbr2 nye...tggula kemunculan great saturday part 2..!!tunggu jgn tak tunggu..!

2 semut-semut:

Nursyafiqahmad said...

berpa tiket nak tengok teater tu? takkan free kot. ehee

shahiryusoff said...

free tak dapat la dik oiii...paling murah rm 30.tapi tngkat paling atas la.jom pas ni kg boy the musical lak..14 mac kot..