Saturday, February 5, 2011

terima kasih.thank you.

hari tuh aku jenguk2 la tempat keja kawan aku si Kartini tuh.tak lain tak bukan Precint Kopitiam la.ktorg pg 5 org.lepak2.main kad.da macam meja judi pulak ktorg buat tmpt tuh.satu kopitiam hiruk pikuk.risau jugak kalau2 bos tempat tuh jeling2 tgk ktorg.yang si Kartini pun sampai herot2 mulut die bg isyarat suruh diam.

tengah syok2 main kad tuh,tibe2 bos kopitiam tuh dtg.bawak dua pinggan cucur pisang.rupe2nye abg tuh belanja aku dgn ayie!mmbr2 aku yg lain pun tepinga2.dorg ingat aku ade skandal dgn abg tuh.lawak betol.anyway, first time aku makan cucur cecah susu pekat manis.mmg sedap weh!pas nih aku nak suruh nenek aku try kat rumah.sbb nenek aku suke makan cucur pisang

kpd abg tu, terime kasih banyak2.thank you.arigatou.tocehh...insyaallah sy dtg lg tmpt abg.boleh la jmp Kartini!haha

0 semut-semut: