Saturday, February 12, 2011

jerawat oh jerawat!

hari nie hari sabtu.hari yg mcm biase2 jek sebelum ni.kalau dah namenye cuti,mmg wajib bangun tido pukul 12.bagun2 jek aku terus pegang2 pipi aku.perghhhh!!kasarnye permukaan kulit aku.bukan setakat sentuh jek,aku siap korek2,kopek2 bintik kecik kat muke ni.punye la buruk tabiat aku.lepas dah darah2 muke aku,aku pun duduk sambil temenung...hermm,alangkah baiknye kalau kulit muke licin macam aaron aziz ke,jay chou ke,andy lau..takpun mcm member aku sendiri.amirul.aku pun tgk cermin.belek2 muke mcm model iklan fair&lovely yg tgh sedih sbb nak pegi ujibakat nyanyian kononnye...

 ni la amirul.licin kan kulit muke die?bukan edit k.


lame gak aku lepak depan cermin.pas tuh tibe2 aku tergerak nak pg buat facial muke.mane la tau menjadi.kate org,time mude2 ni la kite cantikkan diri kite.nanti da tua dah takde org yg nak.aku pon pg mines ngn syapik.smpai je mines aku terus serbu kedai kecantikan dermalogica.punyela belagak aku masuk2 terus tanye kt org tuh harga buat facial bape ringgit.

mr.dol : antie,buat facial bape ringgit ha?
ah soi : sape mau buat lo?u ka?kawan u?
mr.dol : mestila sy antie.aiyoooo ~smbil buat isyarat gosok2 pipi aku
ah soi : sy gurau je ma...sy mmg dah agak u yg buat punye.mau test saja.klu mau buat kt sini,minimum pon rm98.tuh pun tak masuk ubat2 lagi.tapi sy tgk muke u,banyak teruk maaaa.mmg teruk.dasyat.klu muke u ni,paling kurang pon u kne byar rm198.buat oxygen treatment punye..
mr.dol :  er...k la antie.sy pegi dulu.babai.tata!

aku pun blah dari.tak sanggup tgk muke antie tuh lame2.aku pon pg kdai lain.kdai lain lg mahal,tauke kdai tuh pas tgk muke aku je trus ltak harga rm100 lebih.sbb treatment utk aku baekkkkk punye.tgk jenis kecacatan.haha..adui,klu da tgk potensi jerawat aku teruk mcm ni pas tuh harge beratus2 bilenye aku nk buat facial.tggu aku da kaye ckit kot...

punyela aku stress,aku ngn capik pon g tgk wayang.cite SINI ADA HANTU.nak ilangkan stres punye pasal.cite ape2 je pon ktorg layan.haha



boleh tahan la cite ni.lawak.seram ade.tak sia2 aku beli tiket,kami balik kolej pon dgn senang hati!!facial muke?lain kali kot!haha

0 semut-semut: