Thursday, February 17, 2011

gagal!failed!

pagi jumaat ni mmg best.aman.nyaman.sejuk.tidur pun sedap jek.kate org2 tua,kalau pagi takde kelas mcm aku,tidurlah sampai pukul 11..baru dpt jodoh yg cantik mcm rosita cek wan. (ni sindiran dari mak aku je)..aku pun bangun lah kul 11 sambil mengeliat manja..pas tuh,aku tengoklah henpon.aku tersenyum lebar.peh...ade satu mesej masuk.ni mesti daripada 'si dia' yg nk wish 'good morning' baby shahir''...hek hek...rupenye tak.mesej dari member aku.die cakap markah test subjek Kebakaran Hutan aku failed!!oleh disebabkan aku lupe nk tulis no matrik kt kertas jwpn!...WTF!(Welcome to Facebook)..aku hampir terduduk,walau pd hakikatnye aku mmg duduk time tuh.aku termenung lame.tak berkelip mate aku...nak je aku jerit kenapa!kenapa!kenapa!..sambil buat gaya org berlakon teater..adui..teruknye markah test 1 aku.klu mcm ni,mcm ne la aku nk dpt dean list sem ni.mmg pengajaran sungguh.disebabkn kecuaian,kte boleh jd gagal...nanti aku nk jmp lecturer aku tuh.aku try buat sebak2 depan die.nak lagi teruk lepas sebak2 tuh,aku try buat2 pitam lak..mane la tau menjadi effect dramatik aku tuh...

disebabkan aku ngah kecewa,aku kene layan lagu Cinta Gila nyanyian Ramlah Ram berulang2 kali.ape nk jadi,jadila.Ramlah Ram the best!..

2 semut-semut:

misSbLurRy said...

pergggg....terus failed....x agak2 lak lect ko nie

shahiryusoff said...

haha..aku baru je jm die tadi.buat muke sdih ckit,dpt la di tolak 5 markah jek..nsb baik