Saturday, January 15, 2011

tulis lirik?

tadi aku baru je jumpe member aku.name die ayie.die ni ade band sendiri.band die da buat 3 lagu da.tapi lirik takde lagi.jadi ayie ni suruh aku tolong buatkan lirik utk lagu2 die.aku pon ok je la.nak try katekan.sbelum ni penahlah aku hasilkan lirik utk lagu yg mmber aku buat.tp tak official la.kali nie cube nasib.sbb ayie ckp die nak record lagu2 band die tuh.kalau da siap lirik aku tuh,nanti aku postkn kat sini.mane lah tau satu ari nanti aku boleh jadi cam habsah hasan?

0 semut-semut: