Sunday, January 16, 2011

tetaplah di sana

TETAPLAH DI SANA

Pejamkan mata kalau kau mahu
Ingatlah aku yang selalu ada
Tetaplah kau di sana
Kerana di sini aku merindu

Ku lihat bintang di hamparan malam
Bagai sinar cahaya
Yang menenangkan jiwa
Sungguh aku masih di sini
Teguh berdiri walau diuji

Indahnya dunia kita
Menjadi harapan bersama
Memori indah selalu di mata
Ku yakin kau tetap di sana
Untukku.........

ha ni la lirik jiwang leleh cair baik punye aku buat utk lagu member aku tuh. tak lah sedap mane lirik ni.lagipun aku ni tak pandai sgt buat lirik ngn reka2 ayat.biase2 jek.aku dapat idea buat lirik sbb aku ade member kat terengganu.die ni ade problem sikit ngn gf die.sbb gf die ngah stdy kat upm ni.kirekan dorang ni cinta jarak jauh la.tapi member aku ni punyela riso yang amat kt gf die.takot2 la klu gf die ni berubah ati kat org lain.so,terilhamlah litrik ni..bab2 reka ayat ni,aku memang minat aku.ntah ek,sbb ape aku minat.sbb aku ni hati sastera kot..haha..nway aku doakan member aku tuh bahagia hendaknya...amin....

0 semut-semut: