Friday, November 12, 2010

sah HALAL!

niat aku bukan lah nak tunjuk mamak yang tengah khusyuk buat roti sardin kat atas ni,tapi aku nak tunjukkan minyak sapi QBB ni yang dulunya kecoh tak halal sebab ada lemak babi! tapi sekarang korang semua tak payah ragu-ragu lagi nak beli roti canai kat serumpun cafe sebab ianya dah pun disahkan halal oleh jakim. Ini apa yang aku bacalah kat Kosmo (12 November 2010)..

yang peliknya minyak sapi ni dah 50 tahun dipasarkan dan ramai orang guna minyak ni kot termasuklah mak aku, so napela baru sekarang nak timbulkan isu ada lemak babi ek. Nway roti canai kat serumpun memang terbaik wok!!

p/s : hampir setengah jam aku tggu depan mamak ni cari line clear nak ambik pic ni.

0 semut-semut: