Friday, November 19, 2010

kalau dapat undurkan masa..


kalau dpt undurkan masa :
aku nak main parit tiap2 ari
aku akan suke die btul2
aku xkn ponteng kelas agama petang
aku xkn ponteng kelas darjah khas
aku xkan tgk tv dekat2, jd mate aku xla rabun mcm skg
aku xnk jd ketua pengawas
aku xnk msuk skolah asrama
aku akan picit jerawat tiap2 ari
aku nk duk kt kem plkn lame2
aku nk life kt bintulu pon lame2
aku akan langsaikn utang moto
aku akn letak forestry sbg first choice upu
aku akan slalu dtg kelas memanah
aku akan pilih antara dua tnggungjwb

dan, aku akan lebih hargai dia

tp tu semua masa yg da berlalu
aku xblh bwk ke depan balik
aku xleh betulkan ape yg aku nak
biarlah mase yg da berlalu
sbb tu semua menjadikan ko shahir yg skrg
hikmah kan sume tu.
cume teruskanlah





2 semut-semut:

emi mock said...

yang ni nice dol. :)

basikaltua said...

haha..thnks mock!klu aku dpt undurkn mse,aku nk makeover diri aku jd brad pitt!!haa