Sunday, November 28, 2010

gloomy sunday

huh!dah pukul 1.46 pagi dah ni.letih aku main guling-guling atas katil comel ni.tak dapat tido jugak.rumate aku tengok aku ni dah macam rozita che wan hilang bulu mata palsunye.ke hulu ke hilir.tak dapat tido punye pasal.nasib baik lah bilik aku ni besar,boleh la aku lari-lari anak sikit-sikit.saje nak buat rumate aku rimas.hee ;)

aku sampai upm petang tadi.pukul 4.30 petang aku sampai kolej.sampai je bilik,aku terus menonggeng duk tengok bawah katil.rupenye kedua-dua selipar aku tak de!selipar jamban aku pun dikebas, apatah lagi selipar jalan-jalan aku.aku pun tersenyum.tarik nafas dalam-dalam.pas tu aku hembus pun perlahan-lahan sambil pejam mata.aku kembali senyum.tu semua aku buat dalam posisi menonggeng dari tadi.punyela penyabar aku ni.heee.aku bukak ladtop.on uspot.check fb,ade 3 je notification dgn 2 friend request.tak sampai 5 minit!aku pun log out.erm bosannya bagi aku kalau ade 3 je notification.lain la aku ni dr.rozmey.sampai ke subuh aku layan peminat-peminat aku yang tak abis-abis puji filem pertama keluaran aku tuh.

tengah aku kemas-kemas beg,tibe-tibe aku ternyanyi pulak lagu iklan mcd yang latest.

'hey mc chicken,mc chicken.so juicy.so good'!!..

ape lg,aku pinjam moto rumate aku,pas tu aku trus pegi mcd serdang.memandangkn aku belum makan tengahari lg.laparnye Masya Allah,aku je yang tau.

abang mcd : selamat dtg dik,makan sini ke bungkus?
aku : bungkus bang
abang mcd : set ape dik?
aku : hey mc chicken, mc chicken.so juicy.so good!!
aku buat penuh semangat!dengan kedua-dua tangan aku kepak laju-laju
abang mcd : wow!

aku pun terus balik kolej.makan depan tv.terbaik ah makan sorang-sorang :)

tengah aku duduk bersila sambil tenung dinding bilik aku ni,aku dapat call dari member aku.akim.die ajak aku temankan die makan kt maulana.die baru je balik keja.buat keja part time kt secret recipe mines.tengah syok lepak-lepak tu,die khusyuk gile tekan-tekan henpon.kira gaji bulanan die.pas tu jumlah die tunjuk tepat kt dua biji mata aku.cuti ni je die akan dapat rm900 lebih.nk dekat rm1000 la.dengan senyuman kambing die tu berangan nak beli iphone 4 katenye.kalau mcm tu bagusla.kirekan die ade usaha la kumpul duit nk beli benda yg die betul-betul nak.daripada aku?ternak lemak-lemak kat perut je.mcm mengharapkn kamera slr terjelepuk!!turun dari langit.

aku pun balik.sampai bilik aku trus sambung guling-guling atas katil.dah penat,aku pun bukaklah youtube.aku layan movie pendek daripada minah mane ntah,tapi smart gile die buat.sume movie die aku layan.nak thrill punye pasal,aku layan movie horor die.mmg horor beb.kalah cite 2 alam.rase tegak je bulu kening aku ni.

video

try la layan sorang-sorang.sebenarnye ade bnyk lagi koleksi movie mcm ni.bukak youtube,pas tu search je MaxHits's Channel.

erm.sbnrnye aku masih berpikir ape aku nak buat esok.ingatkan nak pegi mines.beli selipar.pas tu tengok wayang.pas tu nak intai-intai member aku yg keje kat secret recipe tu.pas tu nak pegi maha.pegi sorang jek.ape nak jadi,jadilah.redha jek.nasib baiklah spray penyembur mata ade sentiasa dlm kocek aku.agak sape-sape yg asyik tenung aku jek,aku spray mate die..;)

eh mate aku dah ngntuk la.yeahh!tak sia-sia aku update blog malam ni..haha..
skrg jam kat ladtop aku pukul 2.44 pagi (lamenye aku taip entri ni?),tapi waktu aku publish entri ni mesti lari..camne nak buat ek?

0 semut-semut: