Thursday, November 18, 2010

cuti semester yg oh!

perghh...lega gile ble dah siapkn take home test final ni. pas ni leh la aku pegi fakulti dgn senang ati anta test ni.ini bermakne final exam aku bg sem 3 ni telah pon abis dgn jayanya..haha..harap2 result ok la. tiap2 sem mmg aku harap dpt dean list, tp apekan daya ble org yg slalu berangan dlm kelas mcm aku ni. result kire sederhana la. klu aku dpt mantainkn result ats 3pointer kire ok la 2 kn.blh wat makan ble nk cari keje nnti.

ble aku citer final exam da abis, maka cuti sem pun stat la.ble aku lepak luar blik,aku tgk rmai bdk2 kolej yg usung beg tarik tu balik umah.ade yg da mule packing2 barang letak kt stor.ade yg mak bapak naik blik tlg packingkn brg skali (manje btl bdk ni) dan ade gak yg ke hulu hilir dpn blik aku kol mak die yg die nk excited nk balik umah!.pas 2 ade lak msg2 naik status kt fb :
"selamat tinggal upm, jmp lg sem dpn"

kalau aku?aku xtau nk balik ble.Insyaallah 21hb nnti aku balik sbb cousin aku kawen.pas 2 leh r aku lepak kt umah seminggu.stat bln 12 aku da bz ckit sbb ade prog kolej.

21 - 30 nov = lepak umah,mkn cendol kt yong peng tiap2 ari,tido,makan,tgk tv

1 - 5 dis = kursus persediaan instruktor,kt kolej je.

14 - 19 dis = kem kepimpinan mahasiswa,kt ICR, ulu langat ~yg ni aku jd fasi

19 dis - 2 januari = I'Allah klu xde aral, aku akan ke Kochi, Jepun utk program mobiliti pelajar

3 januari = da stat sem baru..oh!

mmg agak pack la bln 12 ni. mse aku kt umah 2, aku knela relax la diri sbnyk mgkin.kumpulkn tenaga dan lemak.haha tp bg aku la,time cuti ni la kite sibukkn diri kite ngn akivt kokurikulum, sbb time akademik kte mmg xde mase utk sume2 2..tp agak2 la,jgn terlalu aktif smpai diri kite sndiri yg terabai k.

nway happy holiday dan ingtlah org yg tersyg ye!chalooo...

p/s : oh kochi!haha

0 semut-semut: